2012. május 8., kedd

43/ Otthoni ízek...

Ételfotósként nem csak megfotózni, de elkészíteni is szeretem azokat. Régebben már írtam egy hosszú cikket az itteni gasztros élményeimről, de sajnos az adatvesztés áldozatául esett. Azt nem ígérem, hogy újra rászánom magam a több oldalas esszé megírásához, de néha be-be fogok tenni egy két érdekességet, trükköt, hogyan varázsolok hazai ízeket az asztalra itt kint. És milyen borzalmakat képesek letolni az emberek a torkukon :D
Elsőként most leközlök pár képet az általam, itt főzött ételekből. :) készítsétek a szalvétát ;)

Vörösboros marhapörkölt
karfiol leves
Bundáskenyér, "csemege" spárgával
csirkepörkölt, a nokedlit kanállal szaggattam mivel nokedliszaggató nem fért a bőröndbe itt meg még nem láttam sehol...
Grízsmarni avagy császármorzsa
Gyümölcs leves
tojás pástétom
Fasírt, itt kint csináltam először, szóval lesz ez majd jobb is de azért elfogyott :)
gyümölcsrizs
húsos-zöldséges palacsinta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése