2012. május 1., kedd

39/ Az ágyból jelentkezem...

 Ez a cím jelenthetne rosszat is, pl. hogy beteg vagyok, de NEM! :) Sokkal inkább jelenti azt, hogy végre van ágyam :) 
 A költözés óta, ahogy már írtam egy a barátainktól kölcsönkapott felfújható ágyon aludtam a földön a hidegben és nem valami kényelmesen. De tegnap végre sikerült vennem egy ágyat és a barátok segítségével el is hoztuk :) Újonnan nagyon drágák a matracok és az ágykeretek, így a gumtree.com.au nevű hirdetői oldalon keresgéltem és végre találtam :) Itt sokszor költöznek az emberek albérletből -albérletbe, bútorozatlanból -bútorozottba és ezért sok ingyenesen elhozható bútor is akad, sajnos én párról lecsúsztam, így ingyen ugyan nem, de aránylag jó áron jutottam fekhelyhez :) Amúgy ezen az oldalon nem csak bútorokat hírdetnek, használati tárgyak, elektromos berendezések és álláshirdetések között is lehet böngészni és ráakadni jó dolgokra. Végre a szobám is szoba formájú kezd lenni, nem holmi camping :D. Ráadásul kiderült hogy a fűtős takaróm tökéletesen működik és a harmadik fokozaton konkrétan kályhameleget csinál , csak azért nem éreztem a hőfokát eddig, mert a hideg földön a gumimatraccal elveszett a hő másodpercek alatt.
Már csak a possumokkal kell megküzdenem a pihentető alvásért :)
 

2 megjegyzés:

  1. Szia Edit,

    Petra vagyok Adelaidebol. Nemreg kezdtem el olvasni a blogodat, mert gondolkozunk rajta, hogy Melbourne-be koltozunk. Meg az anyu is Edit es fotos volt korabban :)
    Az agy probalemaval kapcsolatban, mi is hasonlo helyzetben voltunk majdnem egy evig egy matracon aludtunk, de talaltunk egy helyet. Nem tudom, hogy Melbourne-ben van-e. Az a neve, hogy Makin' Mattresses. Itt lehet kapni agy alapokat is. Ami egesz magas es turheto aron van. Nekunk king meretu matracunk van es ahhoz $ 290 dollarert vettunk alapot. Talan ez jobb is mint a keretes agyak.Nincs mibe beverni a labad. Nagyon furcsa volt eloszor. Majdnem leestunk rola. :)
    Tovabbi szep napot!
    Petra

    VálaszTörlés
  2. Szia Petra,
    Nagyon örültem a hozzászólásodnak, ugyan is, amióta ide költöztettem a blogom, még nem reagált senki, te vagy az első. :)Már kezdtem félni, hogy nem működik a kommentelő rész :D
    A keretes ágyakat én sem bírom, én szeretem kinyújtóztatni magam és nem szeretek korlátok közé szorulva aludni :)Most egyedül vagyok egy dupla méretű ágyon, ami így pont kényelmes... én nem is értem az ittenieket, akik rendszerint nagyobbak mint én, hogy hogy tudnak kényelmesen aludni ezen, ketten???

    VálaszTörlés