2012. április 24., kedd

37/ Vége a fagyos éjszakáknak :)

 Egy ismerősöm nem rég találóan úgy fogalmazott, hogy Ausztrália a papundekli házak hazája... Van benne valami... Bár a téli hónapokban sincsenek fagyok, nem értem, miért nincs szigetelés a házakon. Nagy hangsúlyt fektetnek az energiatakarékosságra, de közben a szigeteletlen házakból ömlik ki a meleg, nyáron a jéggé fagyasztott üzletekből és irodákból pedig a hideg az utcára. A tömegközlekedési eszközökön, ha kell ha nem nyomják a jéghideg levegőt az emberekre. Normális fűtés rendszer egy házban sincs, mindenhol ősrégi elektromos fűtők vannak, ami semmi meleget nem ad csak eszi az áramot, vagy egy légkondi van az egész házra és azzal fűtenek, valamint hordozható hősugárzókkal. Az ablakok szimplák és nagyon vékonyak, az ablakpucolásnál nagyon kellett vigyáznom nehogy kitörjem! Az előzőekben már írtam, hogy egyelőre egy felfújható ágyon alszom a földön, kb. 13 fokban :S az eddigi éjszakáimon rengetegszer ébredtem arra hogy nagyon fázom. De ennek vége :D!!! Tegnap óta egy fűthető "takarón" (electric blanket) alszom :) isteni!!! :) Végre végig tudtam aludni az egész éjszakát és reggel kipihenten ébredtem. Szóval csak ajánlani tudom! :) Most ágy és matrac vadászatban vagyok, remélem hamarosan az is meg lesz, és akkor teljes lesz a komfortérzet :)
Fűthető takaró (lepedő) 

1 megjegyzés: