2012. április 19., csütörtök

34/ külvárosi "idill' "csend és nyugalom"

Ma volt az első éjszakánk Reservoir-ban... Egy kis kertes unit-ba költöztünk. ( a sorházakat nevezik itt így- hamarosan teszek fel képeket)  Én nagyon vártam az első csendes éjszakát, ahol majd remekül kialszom magamat a zajos St. Kilda után... Hát nem jött össze....
Konkrétan 2 és fél órát sikerült aludnom, pedig a költözés után igen csak fáradtan zuhantam a kölcsönkapott felfújható ágyra... (amit ez úton is hálásan köszönök! :) )
Legelőször arra ébredtem, hogy konkrétan jégcsapok lógnak a hátamon, úgy hogy kibotorkáltam és megkerestem a pokrócot, amit magam alá terítettem pluszban. Épp hogy visszafészkelődtem és elaludtam motoszkálás hangjára ébredtem, felhúztam a sötétítőt, de nem láttam semmit a kertben. Visszadőltem az ágyba, majd, ahogy kinéztem az ablakon, láttam egy sötét alakot átmászni a kerítésen. Először frászt kaptam, azután arra gondoltam, hogy biztos csak egy környékbeli macska volt, ez a motoszkálásra is magyarázatot adott, így újra el tudtam aludni. De nem sokra rá iszonyatos robajra ébredtem, mintha egy fa dőlt volna a tetőnkre... kinéztem megint, de sehol semmi. Majd ismét visszadőlve az ágyba, a kerítés tetején egyensúlyozó Possum sziluettjét pillantottam meg... A büdös kis dögök itt kergetőztek egész éjjel... Amúgy nagyon cuki kis állat, de most nagyon utálom :D Még októberben sikerült véletlenül belekomponálnom egy képbe, íme ő az álmaim megrontója :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése