2012. július 8., vasárnap

56/A legnagyobb guru a kenguru ;) :D

 Nem tudom egészen pontosan, mikor láttam először, de azt tudom, hogy az első fél évben nem sikerült találkoznom egyetlen példánnyal sem. Az ismerőseim folyton kérdezték, hogy mikor lesznek már végre kengurus képek. A nyáron egyszer Prestontól nem messze voltunk egy nagy parkban, ahol vadon élő kengurukkal találkoztam, de nem mertem közel menni hozzájuk, ugyan is azok elég nagynak tűntek (olyan magasak lehettek kb. mint én) és mind tiszta izom volt na meg a karmaik is elég durvák. Nem rég fel is tettem az akkor készül egyik képet. https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSll0mopd8_hzHSWW2NdXe6VAJHqy5VfnFC3mENJM4ARuYK2eAu5kSTIxxq6b_J032TIVgNPbKqZj21ipYltWo-D3nLMOnifk50gQedElhc4AXhnZyb529wV9GQapjuTJ1im7Nt0jvz14/s1600/_MG_5712.jpg  itt ugyan nem látszanak veszélyesnek, de egy két hím igencsak tekintélyt parancsoló módon ágaskodott és figyelte merre sétálok. De most végre Phillip Islan-on járva egy vadasparkban sikerült megsimiznem és kézből etetni őket (bár ezek szerintem más fajták kisebbek és szürkés a szőrük vagy csak az évszak miatt lenne a különbség???). Hamarosan jön a beszámolóm a szigetről és a többi ausztrál állatról, gyönyörű képekkel :) de most vissza a kengurúkhoz:
kengurúk a naplementében :)
Ő egy wallaby aki épp a tenyeremből eszik :)


A kis cukorfalatok :)
Azért látszik a testtarásomon hogy az elején tartottam tőlük :D
de azért a végén velük is megbarátkoztam nem csak a wallabykkal :)
:D
 Amúgy az első találkozásom ezzel a cuki ausztrál állattal a konyhában volt... bizony! :D Előbb ettem, mint simiztem... de talán ez volt a jobbik út a kenguru hús fogyasztás tekintetiben. Rendkívül ízletes a vadhúshoz hasonlatos íze van.

2 megjegyzés:

  1. OO, Edit, ettel kenguruhust? En sajnalom oket. Meg nem ennem..

    VálaszTörlés
  2. Igen ettem, és nagyon finom.A borjú meg a bari is nagyon cukik mégis megesszük.

    VálaszTörlés